Tussenvoorziening

Iedersland College is een tussenvoorziening; een reguliere school met veel extra ondersteuning. We kijken samen naar wat jij als leerling nodig hebt om verder te komen en uiteindelijk jouw diploma te behalen. Bij ons kan je extra begeleiding en ondersteuning krijgen op maat. Speciaal voor jou.

De tussenvoorzieningen zijn in het leven geroepen voor leerlingen die behoefte hebben aan een kleine, overzichtelijke school met een aangepast begeleidingsprogramma. Bijvoorbeeld omdat ze gestapelde problemen hebben of op de grens van vmbo en praktijkonderwijs zitten.

Een tussenvoorziening doet niet mee aan de Centrale Loting & Matching die in Amsterdam wordt uitgevoerd. Inschrijven kan direct bij het Iedersland College.

Iedersland College is onderdeel van Stichting ZAAM